شکایات
فروشگاه اینترنتی تارگت همواره خود را متعهد به حفظ حقوق مشتریان و ارائه خدمات با کیفیت میداند. رضایت کاربران برای ما در اولویت قرار دارد و به همین دلیل، سازوکاری شفاف برای دریافت، بررسی و رسیدگی به شکایات کاربران در نظر گرفتهایم.
روشهای ثبت شکایت:
در صورتی که نسبت به هر یک از مراحل خرید، ارسال کالا، پشتیبانی یا خدمات پس از فروش دچار مشکل یا نارضایتی شدهاید، میتوانید از راههای زیر با ما در ارتباط باشید:
-
تماس با پشتیبانی: ۰۲۱۸۸۸۷۷۲۹۸ (طی روزها و ساعات کاری)
-
تماس با پشتیبانی از طریق واتساپ: ۰۹۳۷۷۷۷۷۱۸۰ (طی روزها و ساعات کاری)
-
ارسال ایمیل به آدرس: info@target-store.ir
-
لطفا توجه داشته باشید که در حال حاضر پذیرش شکایات به صورت حضوری برای ما مقدور نیست. راههای مطرح شده تنها شیوههای اعلام رو رسیدگی به نارضایتیها هستند.
روند بررسی شکایت:
-
ثبت شکایت شما توسط تیم پشتیبانی
-
بررسی اولیه و دریافت مستندات (در صورت نیاز)
-
ارائه پاسخ اولیه ظرف حداکثر ۲ روز کاری
-
در صورت نیاز، ارجاع به واحد مربوطه جهت بررسی تخصصی
-
اطلاعرسانی نتیجه نهایی و اقدام اصلاحی (در صورت لزوم)